Serwis wysyłkowy

 

Serwis wysyłkowy

Dnia 01 września 2021r. serwis będzie nieczynny.

Jeżeli mieszkasz w innym mieście niż Poznań, lub po prostu nie masz czasu na jeżdżenie po serwisach – możesz skorzystać z naszej oferty „serwisu wysyłkowego”.

Wystarczy pobrać formularz zgłoszeniowy:
Zgłoszenie-do-serwisu

Wydrukować, wypełnić go i dołączyć do dobrze zabezpieczonej paczki.
Jeżeli nie masz drukarki formularz możesz wypełnić i odesłać na adres e-mail: serwis@wavepc.pl, a do paczki dołączyć kartkę ze swoim imieniem, nazwiskiem, adresem mailowym oraz numerem telefonu.

Komputer powinien być wysłany bez żadnych akcesoriów (torba na laptopa, myszka, etc.).

Zamów kuriera po odbiór paczki. Możesz skorzystać z tej strony: https://tanikurier.com/ lub jakiejkolwiek innej.

Prosimy NIE WYSYŁAĆ paczek do paczkomatów, lub Pocztą Polską. Paczka musi być nadana bezpośrednio do serwisu. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani z Poczty.

Adres do wysyłki:

WavePC,
Ul. Promienista 116/1,
60-142 Poznań
Tel. 665171563

Skontaktuj się z nami mailowo: serwis@wavepc.pl (W mailu możesz dokładniej przybliżyć problem, lub podać numer listu przewozowego)

Gdy paczka do nas dotrze, nadamy jej numer zlecenia, o którym Cię poinformujemy mailowo.

Po diagnozie będziemy kontaktować się telefonicznie w sprawie naprawy/kosztów/wysyłki.