• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ocena PC do 5000
Witam jako że jestem dość zielony w temacie składania komputerów chcialbym prosić o ocenę zestawu lub ewentualne zmiany złożyłem taki orientacyjny zestaw zeby mieć jakieś pojęcie na jakie koszty mogę sie pisać :Smile PC oczywiście do grania ( moze jakiś stream w przyszłości lecz nic nadzwyczajnego) co do gier - Lol, Overwatch, WoW no i nie licząc nowszych produkcji Wiedźmin, Fallout, GTA5 itp nie zależy mi na wyścigu w benchmarkach ani w przekrzykiwaniu się co jest lepsze zależy mi na wydajności w grach i w miare cichym pc łatwym do późniejszej modernizacji także oceniajcie i proponujcie Smile 

Link do koszyka - http://www.morele.net/inventory/info/YslZPs/
  Odpowiedz
Dysk WD Blue - najczęściej polecany, podobno najlepszy wybór.
SSD GoodRam Iridium Pro - ja za 300 zł kupiłem 240GB. Z całego serducha polecam.
Procesor w porządku, płyta główna również. Chłodzenie jest lepsze, ale Fortis wyjdzie taniej, będzie może minimalnie mniej wydajny ale na pewno cichszy i nie będzie kolidował z RAMem na 100% - nie wiem jak w przypadku Grandisa.
Reszta jest dobra. Nie wiem jak ta konkretna karta się sprawuje - ale z doświadczenia wiem, że GeForce robi głośne karty.
[Obrazek: dziekuje.png]
  Odpowiedz
(12-30-2016, 04:59 PM)Dante napisał(a): Dysk WD Blue - najczęściej polecany, podobno najlepszy wybór.
SSD GoodRam Iridium Pro - ja za 300 zł kupiłem 240GB. Z całego serducha polecam.
Procesor w porządku, płyta główna również. Chłodzenie jest lepsze, ale Fortis wyjdzie taniej, będzie może minimalnie mniej wydajny ale na pewno cichszy i nie będzie kolidował z RAMem na 100% - nie wiem jak w przypadku Grandisa.
Reszta jest dobra. Nie wiem jak ta konkretna karta się sprawuje - ale z doświadczenia wiem, że GeForce robi głośne karty.

a jaka kartę graficzna byś polecił ? tak jak mówiłem średnio sie na tym znam także wole sie upewnić jeszcze mam wątpliwości co do zasilacza czy nie wystarczyłby jakiś 500-550W ?